10 Disember 2010

Penipuan Sejarah(dajjal)_part1.flv





kita sering menyangka..kita bermula dengan Zaman Batu -> Zaman Paleolitik -> Mesolitik -> Neolitik -> Gangsa -> Logam dan Moden..



itulah sejarah yang ada dalam buku2 teks sejarah di majoriti sekolah2 aliran sekular kita malah majoriti mempercayainya!



apabila disebut zaman purba,semua akan terfikirkan penduduk dalam gua..



tetapi.......



lupakah anda bahawa Kaabah dan masjid al-Aqsa dibina oleh nabi Adam sebagaimana dalam hadith Rasulullah?



jika anda orang yang beriman,anda tentu percaya nabi Adam adalah manusia pertama..ini menunjukkan manusia pertama sudah pandai membina bangunan!malah sudah pandai berkata2 dan bertindak seperti kita hari ini..



sebuah artifak unik telah ditemui dalam tamadun Babylon..setelah dikaji,dalamnya terdapat sebuah bateri..bateri?ini menunjukkan tenaga elektrik telah berjuta2 tahun wujud!



sebuah lukisan dalam tamdun mesir purba pula menunjukkan sebuah helikopter!



Zaman Batu dan Gangsa tidak pernah wujud!Paleolitik hanyalah satu istilah khayalan!Mesolitik hanya istilah dongeng!



anda tau siapa dalang disebalik penipuan ini??



CHARLES DARWIN dan PARA PENYOKONG TEORI EVOLUSI!



kita bermula pada zaman nabi Adam -> Idris -> Nuh -> Hud ->Saleh ->Ibrahim -> Luth -> Ismail -> Ishak -> Ya`qub -> Yusuf -> Ayub -> Syu`aib -> Musa -> Harun -> Zulkifli -> Daud -> Sulaiman -> Ilyas -> Ilyasa` -> Yunus -> Zakaria -> Yahya -> Isa -> Muhammad (cara sebenar mengkaji sejarah)



jika anda beramal dengan Quran,percayalah Quran hanya menggunakan para nabi dalam ukuran sejarah..mereka(nabi) bukan orang gua yang hanya tahu makan dan tidur!



kerana para nabi adalah wakil kaum mereka pada tempat,waktu dan TAMADUN tertentu!



pernah tak rakan2 terfikir,logik ke tamadun nabi terdahulu yang hebat boleh hilang sekelip mata dan terus ke Zaman Batu?!!



zaman kita adalah zaman nabi Muhammad..inii bermakna,zaman ini benarlah zaman yang terkahir mengikut hadis Ahmad dan Baihaqi dari Nuaman bin Basyir dari Hudzaifah..



mengikut hadis juga dikatakan zaman nabi Muhammad ada 5 fasa..3 daripadanya sudah dilalui..fasa kita adalah fasa keempat dimana iblis akan mencari seramai mungkin rakan nerakanya!!fasa keempat akan munculnya al-Masih al-Dajjal..



Dajjal tidak akan keluar pada fasa kelima kerana kekuasaan telah berpihak pada tangan orang2 beriman dan dunia akan tamat..

1 ulasan: